از من بپرس

  • از کدام فروشگاه خرید کنم؟

ما در ۵ محله تهران فروشگاه داریم که پیشنهاد می‌کنیم هرکدام به شما نزدیکتر است را انتخاب کنید و سفارش دهید؛ سوهانک، کامرانیه، ایرانشهر، میرداماد و فرشته فروشگاه‌های فعال پراگ هستند.

  • هزینه ارسال چگونه محاسبه شده است؟

هزینه ارسال به مشتری بر اساس استانداردهای موجود در پلتفورم های آنالین حمل و نقل محاسبه شده و بر مبنای فاصله شما تا فروشگاه است. بنابراین بهتر است که نزدیکترین فروشگاه را انتخاب کنید، مگر آنکه محصولی که انتخاب کرده‌اید را نداشته باشد.

  • چطوری میشه خرید کرد؟

امکان خرید به صورت حضوری از فروشگاه‌ها همیشه در ساعات کاری هر فروشگاه وجود دارد. برای خرید غیر حضوری هم این امکان در سایت پراگ واسنپ‌فود وجود دارد. شما همچنین می‌توانید با شماره هر فروشگاه تماس گرفته و سفارش خود را به صورت تلفنی هم اعلام کنید. پیشنهاد ما برای خرید غیر حضوری، سایت پراگ است.

  • سفارش چه ساعتی به دستم میرسه؟

سفارش های سایت پراگ در بازه انتخابی شما به دستتان می‌رسد؛ هنگام سفارش و پیش از پرداخت و تایید نهایی، شما می‌توانید این بازه زمانی را انتخاب کنید. اما در نظر داشته باشید با توجه به حساسیت کالای خریداری شده و اوضاع ترافیک در تهران، ممکن است این زمان بین نیم تا یک ساعت جابجا شود.

  • پیش سفارش هم میشه داشت؟

در حال حاضر تنها محصولاتی که در لحظه درفروشگاه ها موجود هستند قابلیت پیش‌سفارش دارند.

  • کیک سفارشی هم می‌زنید؟

در حال حاضر ثبت سفارش تنها از محصولات معمول پراگ امکان پذیر است.

  • کیک ها همیشه موجود است؟

موجودی کیک ها بستگی به فروش روز ما دارد ولی برای اطمینان از موجودی آیتم مورد نظر از طریق سایت محصول مورد نظر را به صورت پیش سفارش ثبت کنید یا برای لحظه سفارش دهید. چنانچه سفارشی خارج از تعداد معمول دارید، با شماره ۰۹۳۷۷۴۸۶۴۷۴ تماس بگیرید. دوستان ما در بخش فروش شما را راهنمایی می‌کنند.

  • سایز کیک برای چند نفر مناسب است؟

اطلاعات مربوط به هر محصول در توضیحات آن به صورت کامل آمده است.

  • وزن محصول چقدر است؟

در بخش توضیحات محصول میتوانید اطلاعات مربوط به هر محصول را مشاهده کنید.

  • امکان نوشتن روی کیک وجود دارد؟

نوشتن تبریک، سال تولد و هر متن دیگری، فارغ از آنکه این متن چه چیزی باشد، بر روی کیک‌های پراگ نیست و درواقع شما کیک‌ها را به همان صورتی که در تصویر می‌بینید خواهید داشت. اگر چه این امکان فراهم شده که همراه کیک یا شیرینی یا هر سفارشی یک کارت پستال از مجموعه پراگ تهیه کنید و در توضیحات بنویسید که میخواهید این کارت پستال حاوی چه پیامی باشد.

  • ارسال هم می‌کنید؟

بله ارسال به تمام نقاط تهران امکان پذیر است و هزینه آن بر اساس فاصله شما بافروشگاه انتخابی محاسبه می‌شود.

  • پراگ چه تفاوتی با قنادی‌های رایج دارد؟

ما در پراگ به روش تولید انبوه و کارخانه ای کار نمیکنیم؛ محصولات رسپی های جداگانه ای دارند و گاهی در یک محصول چندین رسپی در کنار یک دیگر قرار گرفته اند تا محصولی منحصربه فرد تولید شود. ما همچنین همواره سعی کردیم تا برای تهیه محصولات از بهترین مواد اولیه استفاده کنیم و این موضوع هزینه های تولید محصولات پراگ را بالاتر می برد. در تهیه این محصولات از پرسنلی کارآمد استفاده میکنیم تا به شما این اطمینان را بدهیم که محصول با بهترین کیفیت به دست شما میرسد

  • برای کار در پراگ چه باید کرد؟

ما همیشه مشتاقیم که همکاران جدیدی در تیم پراگ داشته باشیم. اگر دوست دارید به تیم ما ملحق شوید، می توانید به شماره ۰۹۳۹۵۰۱۸۴۱۸ در واتس آپ پیغام داده و با همکاران ما در واحد منابع‌ انسانی در تماس باشید.

  • امکان گرفتن فروشگاه هست؟

پراگ در حال حاضر نمایندگی اعطا نمی‌کند، اما ما مشتاقیم تا پیشنهادهای شما برای همکاری در هر سطحی را بشنویم و بررسی کنیم. لطفا با شماره ۰۹۳۷۷۴۸۶۴۷۴ تماس بگیرید.

  • برای برگزاری ایونت چه باید کرد؟

تیم پراگ همیشه خوشحال می شود تا در برنامه‌های شما همراهتان باشد. در این مورد هم می‌توانید با کارشناسان فروش ما، با شماره ۰۹۳۷۷۴۸۶۴۷۴ در تماس باشید.

  • برای خرید محصولات پراگ برای کافه و رستوران چه باید کرد؟

در حال حاضر سفارش‌گیری از کافه‌ها و رستوران‌ها متوقف شده است و موقتا مشتریان کافه و رستوران باید از فروشگاه‌های پراگ خرید کنند. اما ما تخفیفی برای کافه‌ها در نظر گرفته‌ایم و اگر دوست دارید محصولات پراگ را روزانه برای کافه یا رستوران‌تان از پراگ تهیه کنید جهت هماهنگی دریافت تخفیف خرید از فروشگاه‌ها با شماره ۰۹۳۷۷۴۸۶۴۷۴ با ما در ارتباط باشید.

  • چجوری می تونیم عضو باشگاه مشتریان باشیم؟

اگر از فروشگاه پراگ یا سایت ما خرید کنید؛ برای شما بلافاصله پیامی می‌آید و عضو باشگاه مشتریان پراگ می‌شوید. باشگاه مشتریان پراگ در کلیه فروشگاه‌ها به صورت پیوسته برقرار است و شما از هر یک از فروشگاه‌ها که خرید کنید کیف پول شما شارژ می‌شود و همچنین می‌تواند از کیف پول شارژ شده قبلی استفاده کنید.

  • رضایت و نارضایتی خودمون رو از چه راهی بیان کنیم؟

ما همیشه مشتاق شنیدن نظرات شما هستیم. این نظرات شماست که می تواند به ما کمک کند که همیشه کیفیت ثابتی در خدمات به شما داشته باشیم و آن را پیوسته ارتقاء دهیم. همچنین شما می‌توانید ما را در مسیر یافتن نیازهایتان یاری کنید. دوستان ما در واحد امور مشتریان با شماره ۰۹۳۷۷۴۸۶۴۷۴ در کنار شما هستند و مشتاق شنیدن صدای شما و دریافت پیام هایتان.

  • برای شهرستان‌ها ارسال می‌کنید؟

بله دسته محصولات خشک که شامل کوکی‌ها، گرانولا، قهوه و پراگ استور می‌شود، امکان ارسال به شهرستان را دارند. پراگ محصولات ارسالی را با دقت بسته‌بندی واز طریق پست ارسال می‌کند. طبیعی است که ما در نحوه جابجایی کالا در اداره پست دستی نداریم و نمی‌توانیم آن را تضمین کنیم، اما به طور معمول سفارش‌های شهرستان‌ها سالم و بدون مشکل به دست مشتری می‌رسند.

  • شیرینی‌های عید را از کی معرفی می‌کنید؟

همه محصولات جدید پراگ که به صورت فصلی و مناسبتی در سال تولید می‌شود حتما در اینستاگرام پراگ اعلام خواهد شد.

  • کلاس آموزشی هم برگزار می‌کنید؟

به زودی در رابطه باکلاس‌های آموزشی اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

  • شیرینی های رژیمی ووگان هم دارید؟

در پراگ تلاش ما برای تولید شیرینی های کم شیرین است. ما در پراگ از روغن جامد و مایع استفاده نمی‌کنیم و محصولات از بهترین مواد اولیه تهیه می‌شوند، اما رژیمی نیستند. برای مشتریان وگان تا امروز محصول خرمابار را تهیه کردیم و در آینده نزدیک تلاش می کنیم تا سبد محصولات وگان را بزرگتر کنیم.